Aktivacija i ugovaranje usluga elektronskog bankarstva bez odlaska u filijalu

Poštovani klijenti,

Kako biste na što bezbedniji način mogli da obavljate bankarske aktivnosti, usluge elektronskog bankarstva NetBanking i mobilnog bankarstva mBanking možete ugovoriti i aktivirati bez potrebe da odlazite u filijalu Banke. 

Ova mogućnost se odnosi na fizička lica koja su klijenti Banke i nemaju ugovorenu nijednu od navedenih usluga, ili imaju ugovorenu neku od usluga, ali je ne koriste aktivno jer su izgubili svoju TAN tablicu.

Ugovaranje i aktivacija usluga obavljaju se jednostavno, u nekoliko koraka:

Pozovete naš Servis centar, na brojeve telefona 021 423 364 i 060 48 48 000, nakon čega će vam preporučenom poštom biti dostavljena TAN tablica na kućnu adresu.

Po prijemu TAN tablice, pozovete Servis centar kako biste u kratkom razgovoru kroz proveru podataka potvrdili vaš identitet.

Nakon potvrde identiteta, usluga je ugovorena, odnosno aktivirana.

Korisnici čija provera identiteta ne bude potvrđena, kao i oni koji odluče da posete filijalu, ugovaraju/aktiviraju NetBanking i mBanking usluge redovnim putem.

U slučaju da ste blokirali pristup uslugama elektronskog bankarstva zbog pogrešnog unosa korisničkih podataka ili da ste zaboravili korisničke podatke, a imate TAN tablicu, možete se javiti kolegama u Servis centru koji će vas sprovesti kroz set sigurnosnih pitanja i nakon potvrde vašeg identiteta poslati vam nove kredencijale za logovanje na mejl adresu.

U slučaju da imate bilo kakva pitanja ili su vam potrebne dodatne informacije, slobodno nas nazovite
na brojeve telefona 021 423 364 i 060 48 48 000.

Vaša Erste Banka

 

#buditezdravi #briniteosebi

Možda vas zanima i