Prigovori za fizička i pravna lica

Poštovani klijenti,

Želimo da vas zamolimo da podelite sa nama svoje mišljenje o kvalitetu naših usluga i stavove o zadovoljstvu dosadašnjom saradnjom sa Erste Bankom.

Ukoliko imate prigovor, molimo vas da popunite odgovarajući formular. U zavisnosti od toga da li se vaš prigovor odnosi na poslovanje sa stanovništvom, poslovanje sa mikroklijentima (preduzetnici) ili pravnim licima možete odabrati neki od ponuđenih formulara:

Fizička lica

Pravna lica

Formular za podnošenje prigovora

Formular za podnošenje prigovora

Prigovori na kartične transakcije

Kojim kanalima komunikacije
možete da nam se obratite?

Prigovor nam možete uputiti na sledeće načine:

1. U filijalama Erste Banke popunjavanjem formulara za podnošenje prigovora odnosno Obrasca za zaštitu prava u vezi sa podacima o ličnosti.

2. Putem mejla na sledeće adrese:

zalbe.stanovnistvo@erstebank.rs

zalbe.preduzeca@erstebank.rs

dpo@erstebank.rs (isključivo kod prigovora vezanih za zaštitu podataka o ličnosti i sa email adrese koju ste prijavili Banci kao kanal komunikacije)

3. Putem aplikacije elektronskog ili mobilnog bankarstva.

4. Poštom na adresu:

Erste Bank a.d. Novi Sad

Služba pravnih poslova

Milutina Milankovića 3a; 11070 Novi Beograd

Ukoliko imate prigovor povodom eventualnog kršenja zaštite životne sredine isti možete podneti na već napred navedene načine dostavljanja prigovora.

Prigovore koji se odnose na zaštitu podataka o ličnosti tretiraćemo u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti. 

Ako niste zadovoljni odgovorom na svoj prigovor koji se odnosi na zaštitu podataka o ličnosti, možete se dalje obratiti sledećem nadležnom organu:

  • Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti

Bulevar kralja Aleksandra 15, Beograd 11120

mejl adresa: office@poverenik.rs

  • Isključivo za prigovore koji se odnose na zaštitu podataka o ličnosti.