Prigovori za fizička i pravna lica

Poštovani klijenti,

Želimo da vas zamolimo da podelite sa nama svoje mišljenje o kvalitetu naših usluga i stavove o zadovoljstvu dosadašnjom saradnjom sa Erste Bankom.

Ukoliko imate prigovor, molimo vas da popunite odgovarajući formular. U zavisnosti od toga da li se vaš prigovor odnosi na poslovanje sa stanovništvom, poslovanje sa mikroklijentima (preduzetnici) ili pravnim licima možete odabrati neki od ponuđenih formulara:

Fizička lica

Pravna lica

Formular za podnošenje prigovora

Formular za podnošenje prigovora

Kojim kanalima komunikacije
možete da nam se obratite?

Prigovor nam možete uputiti na sledeće načine:

1. U filijalama Erste Banke popunjavanjem formulara za podnošenje prigovora odnosno Obrasca za zaštitu prava u vezi sa podacima o ličnosti.

2. Putem mejla na sledeće adrese:

zalbe.stanovnistvo@erstebank.rs

zalbe.preduzeca@erstebank.rs

dpo@erstebank.rs (isključivo kod prigovora vezanih za zaštitu podataka o ličnosti i sa email adrese koju ste prijavili Banci kao kanal komunikacije)

3. Putem aplikacije elektronskog ili mobilnog bankarstva.

4. Poštom na adresu:

Erste Bank a.d. Novi Sad

Služba pravnih poslova

Milutina Milankovića 3a; 11070 Novi Beograd

Prigovore koji se odnose na zaštitu podataka o ličnosti tretiraćemo u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti. 

Ako niste zadovoljni odgovorom na svoj prigovor koji se odnosi na zaštitu podataka o ličnosti, možete se dalje obratiti sledećem nadležnom organu:

  • Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti

Bulevar kralja Aleksandra 15, Beograd 11120

mejl adresa: office@poverenik.rs

  • Isključivo za prigovore koji se odnose na zaštitu podataka o ličnosti.