ERSTE tim – Priča direktorke filijale BW Metropolitan: ljubaznost se pamti, poverenje se gradi
Maja Ilić Petković, direktorka naše filijale u Beogradu na vodi, svoj put u Erste Banci započela je pre tačno jedanaest godina. Danas, u našem najnovijem blog postu, deli sa nama priču o svom profesionalnom razvoju, svakodnevnim izazovima i malim trenucima koji prave veliku razliku.

Prvi dani i velika očekivanja
Moj Erste put počeo je 15. jula 2014. godine. Tada nisam mogla ni da naslutim koliko će mi upravo ta banka postati drugi dom. Došla sam iz druge banke, sa iskustvom, ali i sa željom da rastem u okruženju koje neguje prave vrednosti – poverenje, podršku i ljudskost.
Već na početku me je iznenadila atmosfera. Ljudi su me dočekali otvoreno, spremni da pomognu, podele znanje, budu tu. Ta kolegijalnost i kultura podrške nisu bile samo lepe reči – bile su svakodnevna praksa. I to je ono što me osvojilo.
Kroz godine koje su usledile, rasla sam profesionalno, ali i lično. Korak po korak, učila sam iz iskustva, kroz izazove, ali uvek uz podršku kolega i rukovodilaca koji su verovali u mene. Danas, posle 11 godina rada, sa ponosom vodim filijalu Beograd na vodi kao direktorka – okružena timom sjajnih ljudi i klijenata koji nam svakodnevno ukazuju poverenje.
Ljudi na prvom mestu – iznutra i spolja
Moj radni dan ne počinje samo planiranjem aktivnosti – već razmišljanjem o ljudima. O svom timu, o tome kako da ih podržim, motivišem, saslušam. Verujem da se poverenje ne gradi pozicijom, već prisustvom. Zato sam uvek tu među kolegama da budem oslonac, ali i primer.
Moj tim je srce filijale. Ljudi koji rade sa mnom su posvećeni, profesionalni i, što je najvažnije – iskreno ljubazni. Njihova spremnost da pomognu, saslušaju i izađu u susret svakom klijentu ono je što nas izdvaja.
Naši klijenti cene to što im pristupamo sa pažnjom, a ne šablonski. Što ih zovemo imenom, što se sećamo njihovih potreba, što smo iskreni i strpljivi. Mi ne rešavamo samo zahteve – mi gradimo odnose. A poverenje koje iz toga proistekne je ono što traje.
Ljubaznost se pamti, poverenje se gradi
Sećam se svog prvog dana – uzbuđenje, odgovornost, i želja da dam svoj maksimum. Imala sam u glavi samo jedno: „Budi ono što želiš da drugi zapamte – posvećena, dostupna i iskrena.“
Jedna od stvari koje me i danas nasmeju jeste situacija iz prvih meseci kada sam pokušavala da zapamtim sve klijente po imenu. Pisala sam male podsetnike sa detaljima – „gospodin koji voli crvenu kravatu“, „dama koja pita za svaki detalj“. Danas ih više ne pišem – ali ih pamtim srcem.
Ljudi često kažu da bankarstvo nije posao sa mnogo emocija – ali ja se ne bih složila. Svaki klijent dolazi sa svojom pričom. I svaki susret je prilika da se ostavi trag – toplom rečju, strpljivim objašnjenjem, ili jednostavno osmehom.
U Erste Banci nisam pronašla samo karijeru. Pronašla sam mesto gde mogu da rastem, da vodim i da budem podrška – baš kao što su i drugi bili podrška meni kada sam počinjala. Jer moj Erste put nije samo put karijere. To je put poverenja, podrške i rasta. I tek smo počeli.