Verujemo u pravu podršku.

Često volim da pomenem da nasuprot začaranog, za koji svi znamo, postoji „vrli krug“, sled događaja koji se ponavljaju i stvaraju sve veći blagotvorni efekat. Danas, u ovoj situaciji, želimo da budemo deo tog kruga.

Zaista, razmere uticaja pandemije sa kojom smo se suočili još uvek niko ne može da predvidi, ali veoma je važno da u ovom momentu, kada se celi svet suočava sa krizom, svi mi pokažemo veliku dozu solidarnosti ne samo u oblasti zdravstva, već i ekonomije, obrazovanja, kao i deljenja pozitivnih iskustava.

I sve ovo nas je navelo na razmišljanje kako još možemo da pomognemo? Širom naše zemlje, mnogi preduzetnici i firme, od početnika pa sve do porodičnih biznisa koji uspešno traju decenijama, usled pandemije su usporili svoje poslovanje. Mnogi imaju zaposlene koji su od početka, zajedno sa njima ove firme gradili, sanjali istu ideju i usudili se da zakorače u neizvestan svet biznisa. 

Mnogi od njih su naši klijenti, oni sa kojima skoro svakodnevno blisko sarađujemo godinama, uz koje smo u dobrim, kao i u izazovnim vremenima, poput ovog sad. 

Želeli smo da poštujući njihovu borbu, pokrenemo lanac solidarnosti i uradimo nešto što nije osnovni posao jedne banke. 

Potrebe za platnim prometom će uvek biti, potrebe za kreditima će uvek biti, potrebe za štednjom će uvek biti, ali da li ima potrebe da sve ove proizvode baš u ovom trenutku oglašavamo? 

Možda je bolje da vreme koje bismo inače upotrebili za oglašavanje naših proizvoda, poklonimo nekima od naših klijenata. Jer vreme je za pravu podršku. Želimo na ovaj način da pokrenemo i druge, inspirišemo ih da pruže podršku ako su u prilici, nastave lanac solidarnosti. 

Odabrali smo nekoliko klijenata čiji su nas hrabrost, inovativnost, strast i entuzijazam inspirisali. Oni veruju u sebe, svoje zaposlene i ono što stvaraju.

Podržali smo ih kako bi bili što vidljiviji, kako biste saznali za njihove priče i ono u šta ulažu sav svoj trud. Sve to kako bi inspirisali vas, kao što su i nas. 

Jer, našoj zemlji su potrebni ljudi koji veruju u sebe. I Banka koja veruje u njih.

Slavko Carić, predsednik Izvršnog odbora Erste Banke

Verujemo u pravu podršku.

U ovom zajedničkom TV spotu možete pogledati i čuti priče preduzeća „Stanišić bio“, „Dolovac Organic“,„Stotex“, „Dogma Brewery“, „DPC Hemigal“ i „NS-Steel“.

Šumska tajna - Stanišić BIO

Svestan značaja zdrave ishrane i vođen idejom da se na našem tržištu proširi izbor zdravih namirnica, Nikola Stanišić, mladi preduzetnik iz Novog Sada je 2017. godine uz podršku roditelja odlučio da pokrene proizvodnju namaza od šumskih organskih pečuraka pod brendom Šumska tajna. 

Zahvaljujući raznovrsnosti pečuraka koje se u našoj zemlji uzgajaju, ali i Nikolinoj inovativnosti, postoji nekoliko vrsta namaza - sa ukusom vrganja, lisičarke, crne trube, smrčka i crnog tartufa. U skladu sa osnivačkom idejom firme „Stanišić BIO“, svi proizvodi su posni, veganski i premium kvaliteta, što znači da su bez glutena, sadrže hladno ceđeno maslinovo ulje i himalajsku so. 

Porast potražnje za zdravim namirnicama, kao i uspešni rezultati koje je postigao sa namazom, podstakli su ovog mladog preduzetnika da paletu proizvoda proširi sa humusom, voćnim namazima, medom, čajevima, brašnima i drugim organskim proizvodima, proizvedenim od neprskanih sirovina. 

Nakon samo godinu dana, proizvodi brenda Šumska tajna našli su se na policama 300 maloprodajnih objekata u Srbiji. Da se dobar kvalitet daleko čuje govori i činjenica da se već krajem prve poslovne godine počelo sa izvozom u Češku, Belgiju, Sloveniju, Ameriku i Crnu Goru. 

Kako bi proizvodi bili dostupni što većem broju kupaca, moguće ih je kupiti i na sajtu www.sumskatajna.rs, kao i putem sajta amazon.com.

Šumska tajna na „Fejsbuku“

Šumska tajna na „Instagramu“

Dogma Brewery

Beogradska pivara „Dogma Brewery” posvećena je proizvodnji vrhunskih zanatskih ili kraft piva, korišćenjem prirodnih sastojaka. Kažu da u fermentorima mešaju znanje, ljubav, maštu, iskustvo, ali i lucidnost. Ideju za pokretanje pivare dobio je mladi tehnolog iz Majdanpeka Vladimir Stojković 2015. godine. 

„U jesen te godine krenula je inicijativa kroz naš spontani razgovor, kako bismo mogli da objedinimo njegovo znanje u pivskom svetu i moje znanje u polju marketinga i kreiranja brenda. Onda se odlučujemo da napravimo nešto što će ljudi prepoznati, voleti i u čemu će uživati i tako nastaje Dogma", kaže Mlađen Merdović, jedan od dvojice osnivača „Dogma Brewery“.

Do nedavno, pivara „Dogma“ oslanjala se na standardnije kanale prodaje – direktnu prodaju ugostiteljima i prodaju u takozvanom Tap room-u, ugostiteljskom delu u sklopu same pivare. Ipak, aktuelni krizni period otvorio je vrata još jednom, do sad neistraženom kanalu za ovu vrstu proizvoda, a to je onlajn prodaja, te je pokrenut Dogma Online shop. 

Pored toga što su za tako kratak period postali sinonim za kraft pivo kako u Srbiji, tako i u regionu, cilj ove kraft pivare je da uskoro postanu i lider u oblasti odgovornog poslovanja.

Pakovanje i punjenje piva u kreativno osmišljene staklene ambalaže, od prošle godine proširili su i na limenke, što je pionirski poduhvat na kraft sceni u Srbiji i njihova najveća skorašnja investicija u poslovanje, a za koju su dobili kreditnu podršku Erste Banke. Osim što čuvaju kvalitetna svojstva nepasterizovanog i nefiltriranog piva, lako se hlade i transportuju, limenke je moguće neograničeno reciklirati. 

Više o „Dogma Brewery“ možete saznati i na njihovom zvaničnom veb-sajtu https://www.dogmabrewery.com/, kao i na društvenim mrežama.

Dogma Brewery na „Fejsbuku“

Dogma Brewery na „Instagramu“

Stotex

Kompanija „Stotex“ iz Starih Banovaca proizvodi kvalitetne tekstilne proizvode za opremanje domaćinstva, kao i hotela. To podrazumeva raznovrstan asortiman prilagođen kupcima, koji obuhvata prekrivače, jastuke, draperije, zavese i posteljine, kao i proizvode od frotira, kao što su peškiri i bade mantili.

Pažljivo vode računa o eleganciji, boji i dezenu svakog modela, ali i njihovim specifičnostima, pa su među njima tako i jastuk sa dodatkom lavande, za miran i lak san, anti-alergijske posteljine, kao i izuzetno mekani, visoko upijajući peškiri. 

Kažu da su za odličan kvalitet njihovih proizvoda, pored kvalitetnih materijala, važni profesionalnost, razvoj i upotreba novih tehnologija, ali i školovanje i usavršavanje zaposlenih. 

Tim „Stotex“ stručnjaka svaki materijal testira i analizira pre nego što uđe u proizvodnju, vodeći računa o njegovom sastavu, gramaži i skupljanju. Sa ciljem očuvanja životne sredine, koriste najmoderniju tehnologiju štampe i bojenja proizvoda. 

Veoma im je važno poverenje kupaca, te sa njima redovno komuniciraju, kako bi čuli njihove potrebe i želje i na osnovu njih unapredili i proširili asortiman proizvoda. 

Na sajtu kompanije tako možete u segmentu ‘Dizajn studio’ učestvovati u kreiranju budućih Stotex proizvoda, odnosno onih kojim možete opremiti i ulepšati prostor u kom boravite.

„Stotex“ proizvode možete kupiti u prodavnicama širom Srbije, a prisutni su i na tržištima Crne Gore i Bosne i Hercegovine. 

Stotex na „Fejsbuku“

Stotex na „Instagramu“

Dolovac Organic

Startap Dolovac Organic je porodična firma iz Futoga, koju vodi 26-godišnja Ana Dolovac uz pomoć svojih najbližih: oca Milenka, majke Dragane i brata Stefana.

Bave se proizvodnjom organske hrane, voća i povrća sa posebnim fokusom na sušenje i ceđenje voća – izradu organskih voćnih rolnica i proizvodnju organskih matičnih sokova. 

U želji da unapredi proizvode, Ana je diplomirala organsku proizvodnju na Poljoprivrednom fakultetu u Novom Sadu. Brojna istraživanja koja je obavljala tokom izrade diplomskog rada doprinela su tome da usavrši poslovanje, u kom je već sedam godina. 

Dolovac Organic u proizvodnji koristi isključivo sirovine prve klase sa porodičnog organskog voćnjaka. Od poljoprivrednog gazdinstva i prodaje na pijaci stigli su do plasmana proizvoda u trgovinske lance u Srbiji. Na tom putu su unapredili proizvode, naučili da razmišljaju tržišno, a od skoro su se pozicionirali i na različitim platformama onlajn prodaje. 

Pored toga što je kao izuzetno mlada osnivačica preduzeća tržištu ponudila nove proizvode, Ana je i primer mlade osobe koja se posvetila poljoprivrednoj proizvodnji, uprkos uvreženom mišljenju da mladi nisu zainteresovani za ovu privrednu granu. 

Dolovac Organic na „Fejsbuku“

Dolovac Organic na „Instagramu“

DCP Hemigal

Kompanija DCP Hemigal iz Leskovca nastala je kao mala privatna firma osnivača i vlasnika Živorada Denića, koji je 1995. godine sa još dvoje zaposlenih u malom iznajmljenom prostoru započeo proizvodnju kozmetičkih preparata za negu kože i kose.  

Tokom godina kompanija se kontinuirano razvijala, držeći se bazičnih principa uspeha: praćenja trendova svetskog i srpskog kozmetičkog tržišta, odsustva kompromisa u pogledu kvaliteta proizvoda, stroge interna kontrole izrade, kao i efikasnog transporta proizvoda do kupaca.

DCP Hemigal je do juna 2006. godine obavljao svoju delatnost na više lokacija u Leskovcu. Od tada, kompletna proizvodnja, laboratorije za razvoj i kontrolu kvaliteta i magacini objedinjeni su u novom objektu koji je projektovan tako da zadovolji zahteve dobre prakse u proizvodnji kozmetike.

Sa brendovima Pavlogal, Fitogal, Ina Bella, Eliot i Abbronzare zastupljeni su na našem, kao i na tržištima susednih država. U potpunosti su posvećeni kvalitetu proizvoda, sa dubokim razumevanjem i poznavanjem potreba potrošača oba pola i svih uzrasta.

Kažu da ih najponosnijim čini zadovoljstvo i poverenje korisnika njihovih proizvoda.

Brend Pavlogal na „Fejsbuku“ i „Instagramu“

Brend Fitogal na "Fejsbuku" i "Instagramu"

NS-Steel

Kompanija NS-Steel iz Veternika garantuje kvalitet u pružanju usluga mašinske obrade, kao i proizvodnje važnih delova industrijskih postrojenja.

Nastala je iz samostalne metaloprerađivačke radnje „Sremac”, koja je osnovana 1989. godine i ostvarila uspešnu saradnju sa mnogobrojnim renomiranim kompanijama kako u našoj zemlji, tako i u regionu. 

Vremenom su sa povišenim obimom poslovanja rasle i potrebe za proširenjem kapaciteta mašinske obrade, a proporcijalno je rastao i trend plasmana proizvoda na inostrano tržište. Zato je 2007. godine odlučeno da kompanija izađe na tržište sa novim imenom – NS Steel. 

U NS-Steel-u kažu da su uspešnu saradnju sa partnerima nastavili i nadogradili i da dalje unapređuju poslovanje i proširuju svoje reference. Ističu da klijente i partnere pridobijaju svojim motom – da iz dana u dan implementiraju viši kvalitet poslovnosti i profesionalizma.

Njihov proizvodni program danas obuhvata izradu važnih delova koji se koriste i ugrađuju u postrojenja u raznim industrijama, od naftne i grafičke, preko poljoprivredne i procesne, sve do hemijske i prehrambene.

Usluge koje pružaju su pre svega u oblasti mašinske obrade, izrade ozubljenih delova i mašinske bravarije, a kupcima nude i usluge sečenja različitih vrsta materijala sa vodenim mlazom - Water Jet tehnologijom. U sklopu svog mašinskog centra imaju i specijalizovani servis za remont turbokompresora.

Kažu da ih najponosnijim čini zadovoljstvo i poverenje korisnika njihovih proizvoda.

NS-Steel na „Fejsbuku“

NS-Steel na "Instagramu"