• Krediti stanovništvu i mikro klijentima su u blagom padu, za 0,8% u odnosu na kraj 2022. godine, i iznose 109,82 milijarde dinara na kraju drugog kvartala 2023. godine; depoziti stanovništva i mikro klijenata su uvećani za 2,6% i iznose 135,68 milijardi dinara.
  • Krediti pravnim licima porasli su za 5,6% u odnosu na kraj 2022. godine i iznose 117,83 milijarde dinara; depoziti pravnih lica su viši za 8,4% i iznose 102,81 milijardu dinara.
  • Dobit od kamata viša je za 42,8% u odnosu na isti period prethodne godine i iznosi 6,87 milijardi dinara, dok je dobit od naknada i provizija porasla za 8,0% i iznosi 1,72 milijarde dinara.
  • Neto dobit na kraju drugog kvartala 2023. godine iznosi 3,22 milijarde dinara, što je za 86,0% bolji rezultat u odnosu na isti period 2022. godine, zahvaljujući snažnom rastu operativnih prihoda.
  • Bilansna suma je uvećana za 2,8%, sa 352 milijarde dinara na kraju 2022. godine na 362 milijarde dinara.
  • Koeficijent problematičnih kredita (NPL) na kraju drugog kvartala 2023. godine iznosi 2,6%.

„Za nas je naročito značajno to što smo kontinuirano dobar i stabilan rezultat zabeležili u kvartalu tokom prelaska na naš novi informacioni sistem. Ušavši u novo poglavlje razvoja naše Banke, nastavićemo da rastemo zajedno sa tržištem, konstantno unapređujući proizvode i usluge kako bismo klijentima u svakom trenutku pružili sveobuhvatnu podršku u ostvarivanju njihovih finansijskih potreba i ciljeva. Drugim rečima, implementacija novog IT sistema predstavlja osnov za kompletnu digitalnu transformaciju Banke u narednom periodu. Izvanredno klijentsko iskustvo ostaje naš strateški cilj, a kroz digitalizaciju ćemo nastojati da maksimalno unapredimo i poboljšamo dostupnost naših proizvoda i usluga, uz istovremeno optimizovanje svih procesa”, izjavila je Jasna Terzić, predsednica Izvršnog odbora Erste Banke a.d. Novi Sad.

Još vesti