Treću godinu zaredom, Erste Grupa je pripremila dirljivu, kreativnu animiranu priču za sezonu novogodišnjih i božićnih praznika. Ova bankarska grupacija sa sedištem u Beču objavila je video #EdgarsChristmas, zasnovan na konceptu #verujusebe, putem medijskih kanala na 11 tržišta Centralne i Istočne Evrope i za globalnu publiku na društvenim mrežama. Erste Grupa se pozicionirala kao jedan od najuspešnijih svetskih brendova kada je reč o kreiranju novogodišnjih video priča, a njeni viralni praznični spotovi zabeležili su više od 180 miliona pregleda. Agencija „Jung von Matt DONAU“ ponovo je bila zadužena za kreativnu izvedbu spota.
Dirljivu priču o deki Edgaru možete pogledati na Fejsbuku, Jutjubu i Tviteru.
Virus korona doneo je novi kontekst
Polazna tačka emotivne praznične priče ove godine je nesumnjivo predstavljala veći izazov nego ikada pre. Globalna pandemija virusa korona ostavila je trag na svakom od nas -- i kreatori videa o deki Edgaru su želeli da se to oseti u njihovoj priči.

„Usamljenost i izolacija su teme koje su nam svima veoma bliske u ovoj godini u kojoj vlada pandemija. Nažalost, većina ljudi će se verovatno i dalje suočavati sa tim tokom sezone praznika, kad obično imamo priliku da budemo u krugu porodice i prijatelja. Želeli smo da pokažemo šta je moguće kad ljudi brinu jedni o drugima i kad veruju u sebe i druge, posebno u ovakvim vremenima,“ izjavio je Martin Radžabi-Raset, direktor brend menadžmenta Erste Grupe.
Pouzdan kreativni tim
Agencija „Jung von Matt DONAU“ je ponovo zadužena za kreativnu realizaciju najnovijeg novogodišnjeg spota Erste Grupe. Kreativni direktor Majkl Nađ ističe: „Nakon dva izleta u svet animiranih životinja, ove godine se bavimo temom koja je svake godine važna za praznike, a posebno u ovim neobičnim vremenima – naime: da budemo tu jedni za druge. To je ono što pokreće Meri, optimističnu i živahnu negovateljicu koja odbija da prihvati da se stari kompozitor Edgar sve više povlači u sebe, kako mu se pogoršava sluh. Uz pomoć drugih korisnika doma za stare, Meri uspeva da oraspoloži Edgara, koji sada može da uživa u posebnoj prazničnoj proslavi.“
Praznična priča o uspehu
Nakon animiranih priča o ježiću Henriju (2018) i bumbarici Hani (2019), video o deki Edgaru je treći međunarodni novogodišnji spot koji je Erste Grupa napravila zajedno sa agencijom „Jung von Matt DONAU“. Očekivanja od ovog prazničnog filma su na veoma visokom nivou: prethodna dva su zabeležila više od 180 miliona pregleda.
Autorski tim spota #EdgarsChristmas
Naručilac: Erste Group Bank AG
Direktor brend menadžmenta Erste Grupe: Martin Radjaby-Rasset
Brend menadžment Grupe: Daniel Ratzenböck, Juraj Flimel
Društveni mediji: Klaus Lackner
Agencija: Jung von Matt/DONAU
Kreativni direktor: Andreas Putz, Mike Nagy
Kopirajter: Caspar Satek
Art direktor: Mike Nagy, Caspar Satek
Konsultanti: Katharina Höller, Katharina Hinterkörner
Produkcija: Passion Animation Studios (UK)
Reditelji: Kyra Buschor & Constantin Paeplow
Direktor animacije: Ferran Casas, Kyra Buschor & Constantin Paeplow
Izvršni producent: Debbie Crosscup
Direktor produkcije: Mike Turoff
Producent: Anna Cunnington
Asistent producenta: Katie Harris
CG koordinator: Sade Tah
Direktor CG: Jason Nicholas
VFX supervizor: Dave Walker
CG supervizor: David Watson
Muzika: Mcasso (UK)
Kompozitor: Mike MacLennan for Mcasso
Dizajn zvuka: Tom Martin at Mcasso
Producent: Tom Martin at Mcasso
Asistent producenta: Emma Winton at Mcasso
Orkestar: Budapest Scoring Orchestra
Orkestarski mikser: Adam Miller at Air Studios
Dodatno miksovanje: Richard Atkinson at Mcasso
Postprodukcija: Unit Studios (UK)
Kolorista: Denny Cooper
Producent: Joanna Papayianni
2D umetnik: Richard Greenwood
Medijska agencija: Wavemaker, Sabine Binder-Wessely
Linkovi ka videu:
Fejsbuk: https://fb.watch/24r0dzpdnB/
Jutjub: https://youtu.be/vTjtgualL9E
Tviter: https://twitter.com/ErsteGroup