Koja je uloga tradicionalne filijale u dobu

digitalnog bankarstva?

 

Redizajnirana filijala Erste Banke u Bulevaru cara Lazara 19 u Novom Sadu, počela je sa radom u ponedeljak 3. decembra. U korak sa razvojem savremenog bankarstva i u skladu sa potrebama klijenata, moderno osmišljen prostor omogućava bržu i efikasniju uslugu, ostavljajući više vremena za pružanje saveta i finansijsku edukaciju klijenata.

Uvođenjem digitalnih servisa, navike bankarskih klijenata su se izmenile, pa pored provere stanja i transakcija na računima, klijenti digitalne kanale koriste i za naprednije mogućnosti, kao što su otvaranje računa i podnošenje zahteva za razne kreditne proizvode. Uprkos činjenici da sve veći broj ljudi sada ima „banku u džepu“ u vidu pametnog telefona, tradicionalne filijale i dalje igraju veliku ulogu u bankarskom poslovanju, ali sada sa izmenjenom funkcijom. Ključ uspeha leži u promeni fokusa - od pružanja jednostavnih transakcionih usluga ka edukaciji i savetovanju klijenata, kako bi mogli da donose najbolje finansijske odluke.

Iako tehnološke inovacije menjaju tradicionalnu ulogu filijala banke, lični kontakt ostaje najvažniji faktor u izgradnji poverenja i dugoročnih odnosa sa klijentom. Stoga će klijentima u redizajniranoj filijali Erste Banke na raspolaganju biti domaćin filijale, koji će ih shodno potrebama usmeriti na ostale zaposlene, kako bi u najkraćem mogućem roku dobili traženu uslugu i adekvatan savet.

„Cilj nam je da, kroz drugačiju organizaciju posla u filijali i nov koncept enterijera, klijentima ponudimo novo iskustvo obavljanja bankarskih poslova, sa još efikasnijom uslugom i manje čekanja, kako bi se zaposleni posvetili savetodavnoj ulozi. Od trenutka kad klijent uđe u filijalu, fokusiramo se na njegove potrebe i u skladu s tim ga usmeravamo, bilo da želi brzu konsultaciju ili je zbog kompleksnijeg proizvoda koji mu je potreban, neophodno da duže popriča sa savetnikom i dobije informaciju. Važno nam je da klijent donese pravu odluku“, izjavila je Zorana Aleksić, direktorka sektora prodaje za stanovništvo, mala preduzeća i preduzetnike u Erste Banci.

„Ovaj koncept se pokazao kao veoma uspešan u svim zemljama u kojima Erste Grupa posluje i to iskustvo nas je uverilo da klijenti žele da kontakt sa savetnikom bude neposredan, da im odlazak u banku ne bude stresan i da usluge budu prilagođene njihovim potrebama. Nov koncept enterijera je prilagođen ovakvom načinu rada“, dodala je ona.

Filijala je, između ostalog, opremljena bankomatom i samouslužnom zonom, koji će biti dostupni 24 sata dnevno. U okviru samouslužne zone nalazi se i bankomat za uplatu pazara za pravna lica, što će smanjiti redove i olakšati rad svim klijentima.

U skladu sa fokusom na savetovanje i finansijsku edukaciju, tokom dana otvaranja, svi posetioci filijale mogu da provere svoje znanje o finansijama odgovarajući na pitanja na „finansijskom točku“, dok oni najuspešniji za to dobijaju i prigodne poklone.