Klijenti dokumentaciju dostavljaju elektronski, a na svom NetBankingu prate status zahteva

Erste Banka omogućila je svojim klijentima da zahteve i dokumentaciju neophodnu za odobrenje najtraženijih kreditnih proizvoda kao što su kreditne kartice, keš krediti i dozvoljeni minus podnose elektronski. Pre podnošenja dokumentacije klijenti na osnovu informacija unesenih u kalkulator mogu da izračunaju slobodan mesečni iznos zaduženja, kao i da sami odrede željeni iznos fiksne rate po kreditnoj kartici, i na osnovu toga i kreditni limit kartice. Svu neophodnu dokumentaciju za odobrenje proizvoda Erste Banci mogu dostaviti elektronski, skenirano ili fotografisano. Dolazak u izabranu filijalu predviđen je na dan plasiranja kreditnog proizvoda kada je i neophodno dostaviti originalnu dokumentaciju.

„Svedoci smo da ubrzani tehničko-tehnološki razvoj znatno menja navike naših klijenata. Klijenti zahtevaju brzu reakciju i mi se tome prilagođavamo, omogućavajući veću fleskibilnost i dostupnost. Cilj nam je i povećanje zadovoljstva, kroz znatno unapređenje procesa kako bi klijenti na što jednostavniji i lakši način sami došli do željenog proizvoda. Kupovina bankarskih proizvoda putem digitalnih kanala svakako je jedan od načina“, navela je Aleksandra Ognjanović, direktorka sektora razvoja za stanovništvo, mala preduzeća i preduzetnike u Erste Banci.

„Erste Banka je u toku prošle godine uvela niz unapređenja na polju digitalnih kanala, kao što je funkcionalnost Finansijski savetnik, aktiviranje onlajn procesa otvaranja računa, integrisanje Skajpa u kontakt centar banke, a u planu su nam i nove aktivnosti koje će svakako omogućiti klijentima da na brži i jednostavniji način, bez angažovanja dodatnog vremena obavljaju svoje poslove sa bankom“, dodala je Ognjanović.

Od momenta podnošenja zahteva, klijenti će putem svog NetBankinga moći u svakom trenutku da prate tok odobrenja.