Narodna banka Srbije je uputila dopis bankama da je JP Elektroprivreda Srbije primetila da se pogrešno izvršavaju platne transakcije za utrošenu električnu energiju na račune u Upravi za trezor koji su u međuvremenu ugašeni.
Kako bi se smanjio broj pogrešnih plaćanja na račune 845, u interesu građana je da se upoznaju sa validnim računima.
„Obaveštavamo klijente da pružaoci platnih usluga izvršavaju plaćanja u skladu sa propisima, prema podacima koji su navedeni u platnom nalogu i da ako je npr. broj tekućeg računa primaoca plaćanja koji je naveden u platnom nalogu netačan – pružalac platnih usluga nije odgovoran za neizvršenu ili nepravilno izvršenu platnu transakciju. Navedeno se posebno odnosi na plaćanje računa utrošene električne energije, s obzirom na to da su, prema JP Elektroprivrede Srbije (EPS), za pojedina područja promenjeni brojevi tekućih računa i potrebno je da pre plaćanja proverite da li je platni nalog ispravno popunjen.“
U nastavku su računi 845 koji su ugašeni i umesto njih na koje račune se vrši plaćanje utrošene električne energije.
1. Za područje CPGS Kragujevac
(Ugašeni računi su u tabeli ispod, plaćanja se umesto na ugašene račune vrše na račun kod Banke Poštanska štedionica a.d. Beograd 200-75402-20)
2. Za područje CPGS Niš
(Ugašeni računi su u tabeli ispod, plaćanja se umesto na ugašene račune vrše na račun kod Banke Poštanska štedionica a.d. Beograd 200-75403-17)