Uvid u stanje na računima bez odlaska u filijalu ili na bankomat

NovoMob usluga za pravna lica i preduzetnike

  • Najjednostavniji i najbrži uvid u stanje na računima, putem mobilnog telefona i SMS poruka
  • Primajte automatska SMS obaveštenja o promenama na računu
  • Pomoću jednog broja proveravajte stanje na više računa

Više informacija o NovoMob usluga elektronskog bankarstva

Brzo i lako proverite stanje na vašem računu putem SMS-a, slanjem poruke na broj 1333

Pametne funkcije koje štede vaše vreme:

  • Brzo i lako proverite stanje na vašem računu putem SMS poruke
  • Na raspolaganju su vam dve vrste obaveštenja:

            Automatska SMS obaveštenja (alarmi) o promenama na računu

            Obaveštenje na zahtev slanjem SMS poruke

  • Mogućnost dobijanja automatskog obaveštenja svakog dana u željeno vreme, kao i automatskog obaveštenja kada stanje na računu pređe ili padne ispod određenog iznosa
  • Poruka na zahtev se naplaćuje po tarifi vašeg mobilnog operatera

Inicirana poruka će vam biti naplaćena po tarifi vašeg mobilnog operatera.

Kako da aktivirate i koristite NovoMob uslugu

Ukoliko ste korisnik NetBanking ili mBanking aplikacije, u okviru opcije Usluge imate mogućnost da brzo i jednostavno ugovorite NovoMob, bez odlaska u filijalu.

U slučaju da niste korisnik NetBanking ili mBanking aplikacije, NovoMob možete ugovoriti odlaskom u najbližu filijalu.

Obaveštenje o stanju na računu dobija se slanjem zahteva putem SMS poruke na broj 1333. Tekst poruke treba da bude reč STANJE ili, ako imate više računa: STANJE1, STANJE2,...

Odgovor koji sadrži stanje na vašem računu i informacije o tri poslednje promene, stići će za svega nekoliko sekundi.

Usluga je dostupna uz dinarski tekući račun

Pitajte nas za NovoMob Pošaljite nam upit

Možda vas zanima i