Važno nam je vaše mišljenje
Poštovani klijenti,
Želimo da vas zamolimo da podelite sa nama svoje mišljenje o kvalitetu naših usluga i stavove o zadovoljstvu dosadašnjom saradnjom sa S-Leasingom.
Ukoliko imate prigovor, savet ili predlog koji bi nam pomogao da poboljšamo naše usluge i ponudu klijentima, molimo vas da popunite formular.
Kako da nam uputite prigovor?
Prigovor možete uputiti usmeno ili u pisanoj formi.
Ukoliko prigovor upućujete usmeno, zaposleni u S-Leasingu će (isključivo nakon izvršenog procesa identifikacije podnosioca prigovora) pokušati da vam pruže adekvatan odgovor. Ukoliko niste zadovoljni odgovorom koji ste dobili, zaposleni S-Leasinga će vam pružiti sve neophodne informacije oko upućivanja pisanog prigovora.
Pisani prigovor treba da sadrži lične podatke podnosioca:
- Ime i prezime/Naziv kompanije
- Adresu stanovanja/Adresu pravnog lica
- JMBG/ Matični broj
- Kontakt i/ili mejl adresu
- Opis spornog odnosa (ukoliko postoji, pozvati se na Ugovor za koji je vezan prigovor)
U slučaju kada se prigovor odnosi na zaštitu podataka o ličnosti, on mora sadržati i druge obavezne elemente predviđene u odgovarajućem Obrascu za zaštitu prava u vezi sa podacima o ličnosti.
KOJIM KANALIMA KOMUNIKACIJE MOŽETE DA NAM SE OBRATITE?
Bilo da se radi o prigovoru, savetu, predlogu ili pohvali, možete nam ih uputiti na sledeće načine:
1. U filijalama S-Leasinga popunjavanjem formulara “Važno nam je Vaše mišljenje“ odnosno Obrasca za zaštitu prava u vezi sa podacima o ličnosti.
2. Putem mejla na sledeće adrese:
zastita.podataka@s-leasing.rs (isključivo kod prigovora vezanih za zaštitu podataka o ličnosti i sa email adrese koju ste prijavili S-Leasingu kao kanal komunikacije)
3. Poštom na adresu:
S-Leasing d.o.o. Beograd
Milutina Milankovića 3a
11070 Novi Beograd
U KOJIM SITUACIJAMA UPUTITI PRIGOVOR?
Možete uputiti prigovor koji se odnosi na:
– proizvode i usluge koje pružamo
– ponašanje naših zaposlenih
– situacije koje odstupaju od zakonskih ili ugovorenih uslova
– zaštitu podataka o ličnosti
Naša politika prigovora ne obuhvata situacije koje su prouzrokovane:
– nezadovoljstvom našom politikom ili procedurama
– nezadovoljstvo proizvodima i uslugama treće strane
ŠTA SE DEŠAVA KADA JE PRIGOVOR PODNET?
1. Nakon upućivanja prigovora, on se evidentira u naš sistem
Primamo sve prigovore koje dobijemo, tako da možemo da pratimo sve vrste problema, sortiramo ih i pratimo period rešavanja.
2. Proveravamo sve vaše navode iz prigovora i tražimo rešenja
U svakom slučaju mi ćemo:
– tretirati prigovore poverljivo, u skladu sa Zakonom
– baviti se svakim pitanjem sa integritetom i poštovanjem
– ispitati sve detaljno i objektivno
– obaveštavati vas o svim nastalim promenama
– prihvatiti sve svoje greške i sprovesti konkretne mere
3. Stupićemo u kontakt s vama
U skladu sa Zakonom o zaštiti korisnika finansijskih usluga u obavezi smo da vam na prigovor odgovorimo u roku od 15 dana. Ukoliko smo u mogućnosti, prosledićemo vam odgovor čim proverimo sve vaše navode, pre Zakonom propisanog roka. Odgovor će sadržati stav S-Leasinga i preduzete mere ako je došlo do eventualnog propusta. U slučaju da se prigovor koji ste uputili odbije, mi ćemo vam dati konkretne razloge. Prigovore koji se odnose na zaštitu podataka o ličnosti tretiraćemo u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.
Cilj nam je da odgovorimo na sve prigovore u datom vremenskom roku. No, ukoliko je prigovor složen može biti neophodno da se rok produži. U tom slučaju, obavestićemo vas o tome.
AKO NISTE ZADOVOLJNI ODGOVOROM NA SVOJ PRIGOVOR
Ako niste zadovoljni odgovorom na svoj prigovor, možete se dalje obratiti sledećim nadležnim organima:
* Narodna Banka Srbije
Nemanjina 17, 11000 Beograd ili Poštanski fah 712, 11000 Beograd
mejl adresa: zastita.korisnika@nbs.rs
* Isključivo za prigovore fizičkih lica, preduzetnika i poljoprivrednika
* Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti
Bulevar kralja Aleksandra 15, Beograd 11120
mejl adresa:office@poverenik.rs
*Isključivo za prigovore koji se odnose na zaštitu podataka o ličnosti