Obaveštavamo vas da smo u skladu sa opštim preventivnim merama zaštite zdravlja svih nas korigovali radno vreme svih naših ekspozitura od ponedeljka do petka od 09:00 do 13:00 časova počev od dana 23.03.2020. godine. Takođe, u skladu sa merama Vlade Srbije o ukidanju javnog gradskog prevoza pojedine filijale Erste Banke neće raditi do daljnjeg, odnosno privremeno će obustaviti rad do okončanja proglašenog vanrednog stanja:

 

-  Filijala Kraljice Marije br.10, nadležna je filijala Birčaninova 37, Beograd

-  Filijala Ratka Mitrovića br.158, nadležna je filijala Požeška 72, Beograd

-  Filijala Jurija Gagarina br.149, nadležna je filijala Sirius, Milutina Milankovića 3a, Novi Beograd

-  Šalter Klinički centar, Hajduk Veljkova 1-3, nadležan je poslovni centar Bulevar Oslobođenja 7, Novi Sad

 

U skladu sa merama Vlade Srbije o privremenoj obustavi rada tržnih centara privremeno se obustavlja rad:

 

-  Ekspres ekspoziture BIG Pančevo, Miloša Obrenovića 12 III/IV, nadležna je filijala Trg Kralja Petra 10, Pančevo

 

Takođe, Odlukom Gradskog štaba za vanredne situacije u Novom Sadu o prenameni Master centra Novosadskog sajma od 02.04.2020. godine privremeno će obustaviti rad:

 

-  Poslovni centar Master Centar, Hajduk Veljkova 11, nadležan je Poslovni centar Bulevar Oslobođenja 7

 

Podsećamo vas da sve svoje bankarske usluge obavljate putem mBanking i NetBanking aplikacija, a da za podizanje gotovine koristite bankomate. 

 

#buditezdravi #briniteosebi

Uvid u račune bez odlaska u filijalu

SMS obaveštenja – NovoMob usluga najjednostavniji i najbrži način uvida u stanje na računu pomoću mobilnog telefona i SMS poruka

Pametne funkcije koje štede vaše vreme:

  • Brzo i lako proverite stanje na vašem računu putem SMS poruke
  • Na raspolaganju su vam dve vrste obaveštenja:

Automatska SMS obaveštenja (alarmi) o promenama na računu

Obaveštenje na zahtev slanjem SMS poruke

  • Mogućnost dobijanja automatskog obaveštenja svakog dana u željeno vreme, kao i automatskog obaveštenja kada stanje na računu pređe ili padne ispod određenog iznosa
  • Poruka se naplaćuje po tarifi vašeg mobilnog operatera
  • Alarm poruke naplaćuju se po tarifi definisanoj u cenovniku Banke

Kako da aktivirate i koristite SMS obaveštenja – NovoMob

Ukoliko ste korisnik Elektronsko bankarstvo – NetBanking ili Mobilno bankarstvo – mBanking aplikacije, u okviru opcije Usluge imate mogućnost da brzo i jednostavno ugovorite SMS obaveštenja – NovoMob, bez odlaska u filijalu.

U slučaju da niste korisnik Elektronsko bankarstvo – NetBanking ili Mobilno bankarstvo – mBanking aplikacije, NovoMob možete ugovoriti odlaskom u najbližu filijalu.

Obaveštenje o stanju na računu dobija se slanjem zahteva putem SMS poruke na broj 1333. Tekst poruke treba da bude reč STANJE ili, ako imate više računa (tekući, kreditni, namenski...): STANJE1, STANJE2,...

Odgovor koji sadrži stanje na vašem računu i informacije o tri poslednje promene, stići će za svega nekoliko sekundi.

Usluga je dostupna uz dinarski tekući račun.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

Pitajte nas za SMS obaveštenja – NovoMob Postavite nam pitanje

Finansije nadohvat ruke

Mobilno bankarstvo – mBanking

Klikom umesto korakom

Elektronsko bankarstvo – NetBanking