Poštovani klijenti,
Želimo da vas zamolimo da podelite sa nama svoje mišljenje o kvalitetu naših usluga i stavove o zadovoljstvu dosadašnjom saradnjom sa Erste Bankom.
Ukoliko imate prigovor, molimo vas da popunite odgovarajući formular. U zavisnosti od toga da li se vaš prigovor odnosi na poslovanje sa stanovništvom, poslovanje sa mikroklijentima (preduzetnici) ili pravnim licima možete odabrati neki od ponuđenih formulara:
Fizička lica
Korisnik finansijske usluge ima pravo na prigovor Erste Banci a.d. Novi Sad (u daljem tekstu: Banka) ako smatra da se Banka ne pridržava odredaba Zakona o zaštiti korisnika finansijskih usluga, drugih propisa kojima se uređuju ove usluge, opštih uslova poslovanja ili dobrih poslovnih običaja koji se odnose na te usluge ili obaveza iz ugovora zaključenog s korisnikom, u roku od tri godine od dana kad je učinjena povreda njegovog prava ili pravnog interesa.
Korisnik finansijske usluge je:
Fizičko lice koje koristi ili je koristilo finansijske usluge ili se obrati banci radi korišćenja finansijskih usluga ili namerava da koristi finansijske usluge u svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti, preduzetnik i poljoprivrednik.
Ako je korisnik podneo prigovor po isteku navedenog roka, Banka je dužna da ga odmah obavesti da je prigovor podnet po isteku propisanog roka, zbog čega ona nema obavezu da ga razmatra. Dostavljanje obaveštenja ne sprečava Banku da razmotri i/ili prihvati prigovor korisnika ako smatra da je osnovan. Prigovor treba da sadrži podatke korisnika iz kojih se nesumnjivo može utvrditi odnos sa bankom, kao i razloge za podnošenje tog prigovora.
Ako se prigovor dostavlja preko punomoćnika, uz prigovor se dostavlja i posebno punomoćje kojim korisnik ovlašćuje punomoćnika da u njegovo ime i za njegov račun podnese prigovor Banci na rad tačno određene banke i preduzima radnje u postupku po tom prigovoru, te kojim daje odobrenje da se tom punomoćniku učine dostupnim podaci koji se na njega odnose a predstavljaju bankarsku tajnu u smislu zakona kojim uređuju banke, donosno poslovnu tajnu u smislu zakona kojim se uređuju platne usluge.
Prigovor se može podneti u pismenoj formi: u poslovnim prostorijama Banke, poštom, preko internet prezentacije www.erstebank.rs, odnosno na mejl: zalbe.stanovnistvo@erstebank.rs.
Prigovor možete da podnese na bilo koji od navedenih načina.
Odgovor na pismeni prigovor Banka korisniku dostavlja najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema prigovora. Izuzetno, ako Banka ne može da dostavi odgovor u navedenom roku iz razloga koji zavise od njene volje, taj rok može se produžiti za najviše 15 dana, o čemu će Banka pismeno obavesti korisnika u roku od 15 dana od dana prijema prigovora, navodeći razloge zbog kojih nije moguće dostaviti odgovor u roku, kao i krajnji rok u kome će odgovor biti dostavljen.
Banka će vam u odgovoru na prigovor ukazati na pravo da podnese pritužbu Narodnoj banci Srbije ukoliko niste zadovoljni odgovorom na prigovor ili vam Banka taj odgovor nije dostavila u roku.
Banka ne naplaćuje korisniku naknadu niti bilo koje druge troškove za postupanje po prigovoru.
Pravna lica
Korisnik finansijske usluge ima pravo na prigovor Erste Banci a.d. Novi Sad (u daljem tekstu: Banka) ako smatra da se Banka ne pridržava odredaba Zakona o zaštiti korisnika finansijskih usluga, drugih propisa kojima se uređuju ove usluge, opštih uslova poslovanja ili dobrih poslovnih običaja koji se odnose na te usluge ili obaveza iz ugovora zaključenog s korisnikom, u roku od tri godine od dana kad je učinjena povreda njegovog prava ili pravnog interesa.
Korisnik finansijske usluge je:
Pravno lice kao korisnik platnih usluga ili imalac elektronskog novca u smislu zakona kojim se uređuju platne usluge.
Ako je korisnik podneo prigovor po isteku navedenog roka, Banka je dužna da ga odmah obavesti da je prigovor podnet po isteku propisanog roka, zbog čega ona nema obavezu da ga razmatra. Dostavljanje obaveštenja ne sprečava Banku da razmotri i/ili prihvati prigovor korisnika ako smatra da je osnovan. Prigovor treba da sadrži podatke korisnika iz kojih se nesumnjivo može utvrditi odnos sa bankom, kao i razloge za podnošenje tog prigovora.
Ako se prigovor dostavlja preko punomoćnika, uz prigovor se dostavlja i posebno punomoćje kojim korisnik ovlašćuje punomoćnika da u njegovo ime i za njegov račun podnese prigovor Banci na rad tačno određene banke i preduzima radnje u postupku po tom prigovoru, te kojim daje odobrenje da se tom punomoćniku učine dostupnim podaci koji se na njega odnose a predstavljaju bankarsku tajnu u smislu zakona kojim uređuju banke, donosno poslovnu tajnu u smislu zakona kojim se uređuju platne usluge.
Prigovor se može podneti u pismenoj formi: u poslovnim prostorijama Banke, poštom, preko internet prezentacije www.erstebank.rs, odnosno na mejl: zalbe.preduzeca@erstebank.rs.
Prigovor možete da podnese na bilo koji od navedenih načina.
Odgovor na pismeni prigovor Banka korisniku dostavlja najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema prigovora. Izuzetno, ako Banka ne može da dostavi odgovor u navedenom roku iz razloga koji zavise od njene volje, taj rok može se produžiti za najviše 15 dana, o čemu će Banka pismeno obavesti korisnika u roku od 15 dana od dana prijema prigovora, navodeći razloge zbog kojih nije moguće dostaviti odgovor u roku, kao i krajnji rok u kome će odgovor biti dostavljen.
Banka će vam u odgovoru na prigovor ukazati na pravo da podnese pritužbu Narodnoj banci Srbije ukoliko niste zadovoljni odgovorom na prigovor ili vam Banka taj odgovor nije dostavila u roku.
Banka ne naplaćuje korisniku naknadu niti bilo koje druge troškove za postupanje po prigovoru.