MOJE SLOBODNO VREME

U današnje vreme, pored svih modernih pogodnosti i inovacija, najviše nam nedostaje slobodnog vremena. Zato ga iskoristimo na pametniji način…

Često nam se dešava da čekamo u nekom redu, bilo da je kasa u marketu ili plaćanje računa. Da li ste se ikada zapitali koliko vremena zapravo provedete čekajući?

A ti redovi su postali sinonim za naše najveće noćne more, jer nam oduzimaju vreme koje bismo iskoristili za svakodnevne obaveze ili druženje sa porodicom i prijateljima.

Nove tehnologije su obeležile 21. vek. Danas, skoro svako od nas koristi Internet putem pametnih uređaja ili računara. Možda na prvi pogled ne deluje tako, ali moderne tehnologije su nam umnogome olakšale i unapredile život. Ne morate više u jutarnjim časovima čekati u redu ispred kioska da biste kupili dnevne novine, jer su vam one dostupne u elektronskom izdanju. Fascinantno je kako se moderne tehnologije veoma brzo razvijaju i osvajaju svet, a nama olakšavaju svakodnevni život. Jednostavne aktivnosti, koje su ponekad veoma naporne, poput kupovine, uz moderne tehnologije postaju prava lagodnost i zabava. Umesto obilaženja čitavog grada da biste pronašli odgovarajuće veličine vaših omiljenih cipela, Internet vam pruža mogućnost da tu informaciju dobijete u nekoliko “klik” koraka.

U skladu sa tim, Erste Banka je na vreme krenula u susret potrebama svojih klijenata, nudeći im  proizvode elektronskog bankarstva, među kojima se posebno izdvaja NetBanking - usluga koja je osmišljena da vam uštedi i vreme i novac. Uz korišćenje ove usluge, veći deo vašeg poslovanja sa bankom možete obaviti od kuće, iz kancelarije ili bilo kog drugog mesta gde imate pristup Internetu. NetBanking je usluga koja vam je na raspolaganju 24 časa dnevno, sedam dana u nedelji, kad god da vam je to potrebno.

NetBanking, pored osnovnih olakšica koje pruža svojim klijentima već duže vreme, poput pregleda stanja i prometa svih računa, nudi i nove i unapređene usluge, uz osvežen dizajn. Putem NetBankinga možete da oročite novac, izvršite kupoprodaju deviza, pregledate izdate čekove, ugovorite neke nove usluge. Podrška NetBankinga vam je lako dostupna, a korišćenje same platforme je veoma jednostavno i opisano na svakom ekranu.

Moderne tehnologije se ubrzano razvijaju, što podrazumeva i ulaganja u inovacije, naročito kada su u pitanju unapređenje ili uvođenje novih, sve zahtevnijih, funkcionalnosti. Erste Banka neprekidno vodi računa o svojim klijentima i njihovim potrebama, pa tako nastavlja sa razvojem proizvoda koji će još više unaprediti korisničko iskustvo. Od pre nekoliko dana, klijenti Erste Banke imaju mogućnost online podnošenja zahteva za gotovinski (keš) kredit, kreditnu karticu i dozvoljeni minus.

Ako ne koristite NetBanking pozivamo vas da isprobate demo verziju na linku:

https://netbanking.erstebank.rs/Prijava/Prijava.aspx

i uverite se da je korišćenje jednostavno, a ušteda vašeg vremena neizmerna.

Za aktiviranje NetBankinga pozovite svog ličnog bankara ili posetite najbližu filijalu Erste Banke.