Korišćenje usluge

Kupovina se obavlja slično kao i kod običnih Internet trgovaca sa tom razlikom što se kod MasterCard SecureCode prodavnica prilikom potvrde kupovine izvršava provera identiteta korisnika.

Aktivacija MasterCard SecureCode usluge

Aktivacija se izvršava prilikom prve kupovine u Internet prodavnici koja podržava MasterCard SecureCode sistem plaćanja. Postupak aktivacije je sledeći:

  • Odaberite proizvode i usluge koje želite da kupite i pređite na stranicu (link) za plaćanje.
  • Unesite tražene podatke (uključujući i broj kartice) i, kada kliknete na dugme za potvrdu plaćanja,  Internet prodavnica se automatski povezuje sa Bankom radi provere da li je kartica aktivirana za korišćenje MasterCard SecureCode usluge.
  • Ukoliko nije, na Vašem ekranu pojaviće se prozor s ponudom za aktivaciju usluge.
  • Prihvatite nastavak aktivacije, unesite tražene podatke i lozinku (dva puta, radi provere).
  • Banka proverava ispravnost unetih podataka i, ukoliko je sve u redu, obaveštava Vas o uspešnoj aktivaciji.
  • Banka trgovcu potvrđuje Vašu autentičnost.
  • Trgovac Banci prosleđuje upit o raspoloživim sredstvima na računu i ispravnosti statusa kartice.
  • Banka odobrava transakciju.

Aktivacija se pri kupovini na sajtovima na kojima stoji logo MasterCard SecureCode može odbiti 3 puta. Ukoliko i 3. poziv da registrujete karticu za korišćenje ove usluge odbijete, plaćanje će biti realizovano, ali kartica će biti blokirana za sigurne Internet kupovine. Ovo neće uticati na korišćenje kartice na običnim POS terminalima u prodavnicama i bankomatima, kao i na sajtovima koji nemaju istaknut logo MasterCard SecureCode. Da biste ponovo mogli da kupujete na sigurnim Internet sajtovima (onim koji imaju istaknut navedeni logo) i da bi Vam ponovo bilo ponuđeno da se registrujete za korišćenje ove usluge pošaljite e-mail na retail.cards@erstebank.rs sledećeg sadržaja:

Zahtevam deblokadu kartice XXXX (ovde uneti 4 poslednje cifre broja kartice – broj od 16 cifara na prednjoj strani kartice), vezane uz partiju 340-XXXXXXXX-XX (ovde uneti broj računa) za sigurna Internet plaćanja. Kartica je blokirana zbog 3 odbijene registracije. Moj JMBG je: XXXXXXXXXXXXX (ovde navesti JMBG). Brojevi telefona na koje me možete pozvati su: (ovde navesti sve brojeve telefona).

Postupak kupovine

Postupak kupovine je sledeći:

  • Odaberite proizvode i usluge koje želite da kupite i pređite na stranicu (link) za plaćanje.
  • Upišite tražene podatke (uključujući i broj kartice) i, kada kliknete na dugme za potvrdu plaćanja,  Internet prodavnica se automatski povezuje sa Bankom radi provere da li je kartica aktivirana za korišćenje MasterCard usluge.
  • Ukoliko jeste, na Vašem ekranu pojaviće se prozor s osnovnim detaljima o transakciji, Vašim identifikacionim podacima i zahtevom za unos lozinke.
  • Proverite ispravnost prikazanih podataka (iznos transakcije, poslednje četiri cifre na kartici i lične poruke)
  • Unesite svoju lozinku i potvrdite unos.
  • Ukoliko je lozinka ispravna, Banka trgovcu potvrđuje Vašu autentičnost.
  • Trgovac Banci prosleđuje upit o raspoloživim sredstvima na računu i ispravnosti statusa kartice.
  • Banka odobrava transakciju.