Sigurnost korišćenja

Šta je lična poruka?
Lična poruka je podatak koji sami unosite u postupku aktivacije u MasterCard SecureCode program. Ona će se prikazivati prilikom svakog plaćanja (iznad polja za unos lozinke). S obzirom na to da je lična poruka podatak poznat samo Vama i Banci, njen prikaz potvrđuje Vam da ste zaista u komunikaciji sa Bankom.

Šta je lozinka?
Lozinku određujete prilikom postupka aktivacije u MasterCard SecureCode program. Prilikom plaćanja u Internet prodavnicama koje učestvuju u MasterCard SecureCode programu, Banka će od Vas tražiti ovaj podatak kako bi utvrdila Vašu autentičnost.

Da li neko može saznati moje lične podatke (ličnu poruku ili lozinku)?
Ne. Samo Vi i Banka posedujete informaciju o Vašoj lozinci ili ličnoj poruci.

Šta da uradim ukoliko moja lična poruka nije ispravno prikazana ili nije napisana?
Ukoliko na ekranu za unos lozinke Vaša lična poruka nije ispravno prikazana ili nije navedena, odustanite od unosa lozinke i postupka kupovine i hitno pozovite besplatan info telefon Banke na broj 0800 201 201.

Šta da uradim ukoliko posumnjam da neko zna ili koristi moju lozinku?
U slučaju da posumnjate da neko poseduje ili koristi vašu MasterCard SecureCode lozinku, hitno pozovite besplatan info telefon Erste Banke na broj 0800 201 201.

Šta da uradim ukoliko zaboravim lozinku ili je pogrešno unesem?
U slučaju da zaboravite svoju lozinku ili, zbog 3 uzastopna pogrešna unosa, blokirate korišćenje svoje kartice u MasterCard SecureCode programu, pozovite besplatan info telefon Erste Banke na broj 0800 201 201 da bismo Vam omogućili unos nove lozinke.