Korisne informacije o korišćenju MasterCard SecureCode

Da li se MasterCard SecureCode usluga naplaćuje?
Postupci aktivacije i korišćenja MasterCard SecureCode usluge u potpunosti su besplatni.

Mogu li izvršiti aktivaciju sa svojom postojećom MasterCard ili Maestro karticom Erste Banke ili je neophodno da podnesem zahtev za novu?
Aktivaciju za korišćenje MasterCard SecureCode usluge možete izvršiti za postojeće kartice i nije neophodno naručivanje novih kartica.

Mogu li da aktiviram više od jedne Maestro / MasterCard kartice Erste banke?
Možete registrovati sve svoje Maestro i MasterCard kartice Erste banke.

Imam više MasterCard / Maestro kartica vezanih uz jedan račun. Da li je neophodno izvršiti aktivaciju za svaku karticu posebno?
Ukoliko želite da koristite MasterCard SecureCode uslugu sa više različitih kartica, neophodno je da izvršite aktivaciju za svaku karticu posebno.

Šta moram da učinim  kada mi Banka izda novu karticu?
Nakon što Vam Banka izda novu karticu, neophodno je da ponovite postupak aktivacije.

Nakon što izvršim aktivaciju za korišćenje MasterCard SecureCode usluge, koliko vremena treba da usluga postane aktivna?
Nakon izvršene aktivacije, odmah možete da koristite prednosti MasterCard SecureCode programa.

Da li moram da prihvatim registraciju za program uslugu MasterCard SecureCode?

Aktivacija se pri kupovini na sajtovima na kojima stoji logo MasterCard SecureCode može odbiti 3 puta. Ukoliko i 3. poziv da registrujete karticu za korišćenje ove usluge odbijete, plaćanje će biti realizovano, ali kartica će biti blokirana za sigurne Internet kupovine. Ovo neće uticati na korišćenje kartice na običnim POS terminalima u prodavnicama i bankomatima, kao i na sajtovima koji nemaju istaknut logo MasterCard SecureCode. Da biste ponovo mogli da kupujete na sigurnim Internet sajtovima (onim koji imaju istaknut navedeni logo) i da bi Vam ponovo bilo ponuđeno da se registrujete za korišćenje ove usluge pošaljite e-mail na retail.cards@erstebank.rs sledećeg sadržaja:

Zahtevam deblokadu kartice XXXX (ovde uneti 4 poslednje cifre broja kartice – broj od 16 cifara na prednjoj strani kartice), vezane uz partiju 340-XXXXXXXX-XX (ovde uneti broj računa) za sigurna Internet plaćanja. Kartica je blokirana zbog 3 odbijene registracije. Moj JMBG je: XXXXXXXXXXXXX (ovde navesti JMBG). Brojevi telefona na koje me možete pozvati su: (ovde navesti sve brojeve telefona).

Gde mogu pronaći spisak Internet prodavnica koje koriste MasterCard SecureCode uslugu?
Velik broj Internet trgovina učestvuje u MasterCard SecureCode programu i najlakše ih je prepoznati po tome što na web stranicama imaju istaknut MasterCard SecureCode logo. Spisak domaćih prodavnica možete videti ovde.

Kako Internet prodavnice znaju da sam registrovan za korišćenje MasterCard SecureCode usluge?
Prilikom kupovine, Internet trgovac (posredno, preko MasterCard-a) kontaktira Banku kako bi ispitao da li ste korisnik MasterCard SecureCode usluge. Ceo taj proces traje svega nekoliko sekundi.

Ukoliko se registrujem za korišćenje MasterCard SecureCode usluge, da li mogu koristiti karticu na Internet sajtovima koje ne podržavaju korišćenje MasterCard SecureCode usluge?
Na Internet sajtovima koje ne podržavaju plaćanje putem MasterCard SecureCode usluge, kupovina se obavlja na uobičajen način.