mToken

mToken je novo i dodatno sredstvo prijave na usluge elektronskog bankarstva i predstavlja sastavni deo Erste mBanking aplikacije.

mToken Vam omogućava da pomoću pametnog telefona pristupate uslugama mBanking i NetBanking, unosom mPINa koji sami definišete tokom aktivacije usluge.

Usluga mTokena je besplatna i možete je koristiti za pristup NetBanking usluzi, iako niste korisnik mBanking usluge.

Uslugu možete aktivirati bez dolaska u filijalu, koristeći Vaše aktuelne korisničke podatke za mBanking ili NetBanking (Korisničko ime, lozinka, TAN tabela).


1. U mBanking aplikaciji kliknite na ikonicu „mToken“ ili „Prijava u mobilno bankarstvo“.

2. Prihvatite Opšte uslove i u sledećem koraku unesite korisničke podatke (Korisničko ime (velikim slovima),lozinku i broj iz TAN tabice.

3. Pre aktivacije mTokena, definišete mPIN (4-cifreni broj vezan za mToken koji ćete koristiti za prijavu u mBanking i NetBanking).

4. Kao poslednji korak aktivacije, aplikacija nudi opciju da postavi mToken kao predefinisan način prijave.

5. Aktivaciju novog mTokena možete izvršiti na više uređaja (makismalno 3).

6. Ukoliko blokirate mToken na postojećem uređaju.istim postupkom aktivirajte novi.

1. Za prijavu u mBanking  odaberite ikonicu „Mobilno bankarsvo“.

2. Ukoliko nije odabran predefinisani način prijave prilikom aktivacije mTokena, potrebno je odabrati Prijavu mTokenom u sledećem koraku.

3. U narednom koraku unesite mPIN.

1. Za prijavu na NetBanking potrebno je da pokrenete ikonicu mToken i unesete mPIN koji ste definisali prilikom aktivacije mTokena.

2. U narednom  koraku potrebno je odabrati „Jednokratna lozinka“ kako bi se prikazali podaci potrebni za prijavu na NetBanking: “Serijski broj mTokena” i “Jednokratna lozinka”.

Ove podatke unosite na prijavnu stranicu za NetBanking

1. Blokadu mTokena možete izvršiti klikom na: “Mobilno bankarstvo” i “mToken”.

2. Nakon što se otvori novi prozor potrebno je odabrati ikonicu za „Blokadu mTokena“u gornjem desnom uglu.