imageNovi načini dolaska do kredita u Erste Banci

Novi načini dolaska do kredita u Erste Banci

Na novom mikrosajtu www.ersteonline.rs najveći deo procesa za keš kredit i kredit za refinansiranje obavlja se onlajn. Povoljnija kamatna stopa nego u filijali.

Istraživanje Erste Banke* pokazuje da 97 odsto ispitanika koristi internet najčešće kod kuće, dok oko 30 odsto pristupa internetu u restoranu ili kafiću. Takođe, ispitanici su naveli da internetom najviše krstare u večernjim satima. Oko tri četvrtine ispitanika navelo je da bi koristilo uslugu podnošenja zahteva putem interneta, a brzina i praktičnost navedeni su kao najveći aduti.

 

Vođena željom da korisnicima omogući da vreme provedu kvalitetnije, Erste Banka je u svoju ponudu uvrstila onlajn keš kredit i kredit za refinansiranje, sa olakšanom procedurom za prijavljivanje. Osim jednostavnijeg procesa, niža je i kamatna stopa u odnosu na onu koja se može dobiti u filijali. U ovim pogodnostima moći će da uživaju svi korisnici bankarskih usluga, bez obaveze prenosa zarade, a kamatna stopa niža je do 1 procentnog poena.

 

Do sada je putem posebnog mikrosajta bilo omogućeno onlajn kreiranje četiri vrste računa u Erste Banci, otvaranje e-bankinga i m-bankinga, a od 1. septembra mogućnosti su proširene i na keš kredit i kredit za refinansiranje.

 

Usluga onlajn prijavljivanja za kredite dostupna je bez obzira na to da li je podnosilac klijent Erste Banke. Korisnici će ovim putem bilo iz fotelje ili iz kafića i restorana uz omiljenu hranu, na pauzi za vreme posla ili u doba večernjeg odmora, biti u prilici da podnesu zahtev i dostave dokumentaciju onlajn. Odobrenje i plasiranje gotovinskih kredita, kao i kredita za interno i eksterno refinansiranje, na ovaj način sada je moguće uz samo jedan dolazak u filijalu, u zakazano željeno vreme, radi identifikacije i potpisivanja ugovora.

 

 

* Agencija za tržišna istraživanja Deep Dive sprovela je za Erste Banku istraživanje o navikama i karakterističnim ponašanjima klijenata i neklijenata u različitim online kanalima i digitalnom kontekstu u celini. Tom prilikom u Srbiji je krajem 2015. godine sprovedeno kvantitativno anketno istraživanje na nacionalno reprezentativnom uzorku od 1000 korisnika bankarskih usluga, kao i kvalitativno na uzorku od 391 klijenta.