Skype: ErsteBankSerbia da li se čujemo?

Integracijom Skype-a u kontakt centar klijenti će moći besplatno da pozivaju Erste Banku iz inostranstva i u pokretu

Erste Banka je prva banka na tržištu Srbije koja je u svoj kontakt centar integrisala i pozive preko Skype-a. Na ovaj način će i klijenti iz inostranstva moći putem Skype-a besplatno da pozivaju korisnički centar, kako bi dobili informacije o proizvodima i uslugama, zakazali sastanak sa savetnikom ili rešili neki problem.

„Često se dešava da je klijentima koji se nalaze u inostranstvu potrebna informacija, pa je Skype najlakši način da stupe u kontakt sa bankom. Potreban im je samo pristup Internetu. Smatramo da je ovo još jedan način da klijentima budemo uvek dostupni, bez dodatnih troškova. Naravno, poziv preko Skype-a mogu nam uputiti i klijenti iz Srbije“, izjavila je Aleksandra Ognjanović, direktorka Direkcije za razvoj poslovanja sa stanovništvom u Erste Banci.

„Skype je trenutno jedini servis na tržištu koji nudi ovakvu vrstu usluge kompanijama, i to samo u audio varijanti. Infrastruktura kontakt centra Erste Banke je spremna da integriše i ostale platforme poput Viber-a ili WhatsApp-a, čim ova usluga kod njih bude u ponudi za pravna lica“, naglasila je Aleksandra Ognjanović.

Integracijom Skype servisa u kontakt centar, Erste Banka nastavlja da u svoje poslovanje uvodi usluge koje su usko povezane sa primenom novih tehnologija, kao što je online kreiranje računa, funkcionalnost „Slikaj i plati“, u okviru mBanking aplikacije, funkcionalnost finansijski savetnik u okviru NetBanking-a. „Cilj nam je da klijenti iskoriste sve prednosti koje napredak tehnologije pruža i da što efikasnije koriste svoje vreme“, dodaje Ognjanović. Korisničko ime Erste Banke na Skype-u  je ErsteBankSerbia.