imageNovi kredit Erste Grupe od 34 miliona EUR doprinosi dokapitalizaciji kompanije La Fantana

Kompanija La Fantana, lider u oblasti flaširanja i distribucije vode u Rumuniji, objavila je da je uspešno prikupila 34 miliona EUR kroz finansiranje putem duga. La Fantana je pod kontrolom privatnih akcijskih fondova kojima upravlja Innova Capital.

Finansiranje u evrima obezbedila je Erste Group Bank AG i ono obuhvata ročne kredite i revolving kreditnu liniju. Sredstva će se iskoristiti za refinansiranje postojećeg duga i finansiranje raspodele akcionarima, a paket obuhvata i kreditnu liniju koja će se iskoristiti za potencijalne strateške akvizicije.

„Innova se pokazala kao uspešna kompanija za upravljanje fondovima koja posluje u CIE od početka devedesetih godina prošlog veka i uprkos „usponima i padovima“ lokalnog ekonomskog razvoja dosledno je donosila atraktivne prinose svojim investitorima. Erste Grupa je razvila dugoročan poslovni odnos s kompanijom Innova koji postoji već više od 10 godina i srećni smo što ćemo i dalje podržavati njihove planove u regionu“, istakao je Ingo Bleier, rukovodilac Sektora za investiciono bankarstvo u Erste Grupi.

Tokom poslednjih pet godina La Fantana je doživljavala snažan organski rast i dovršila stratešku akviziciju, učvrstivši lidersku poziciju na tržištu i skoro utrostručivši dobit. Kompanija je trenutno spremna za novu fazu ekspanzije usmerenu na komplementarne proizvode i nove teritorije i zadovoljni smo što smo dobili podršku Erste Group Bank za strategiju kompanije La Fantana za naredne godine“, rekao je Krzysztof Krawczyk, direktor Innova Capital.

La Fantana Group je lider u flaširanju i distribuciji vode u korporativnom segmentu u Rumuniji i Srbiji i najveća kompanija tog tipa u regionu JIE. Kompanija snabdeva mrežu od preko 100.000 aparata za hlađenje vode postavljenih širom obe zemlje. Njen tržišni udeo se procenjuje na 70% u Rumuniji i preko 60% u Srbiji. Od 2007. godine, kompanija je u vlasništvu fondova kojima upravlja Innova Capital i osnivač firme Cristian Amza.

Nizak nivo potrošnje pakovane vode i stope tržišne penetracije aparata za hlađenje, manjak investiranja u vodovodnu infrastrukturu i situacija u vezi sa niskim kvalitetom vode za piće, kao i rastom BDP-a i imućnosti potrošača ostaju glavni pokretači daljeg snažnog rasta tržišta aparata za hlađenje vode na mestu upotrebe u Srbiji i Rumuniji.