NovoKlik - Sertifikacija kartice

NovoKlik je zasnovan na sistemu Halcom. Erste Bank a. d. Novi Sad, kao i većina banaka u zemlji nudi elektronsko bankarstvo zasnovano na ovom sistemu.

NovoKlik nudi mogućnost svim klijentima koji već poseduju Halcom paket da sertifikuju karticu i pomoću istog tog paketa upravljaju svojim računima u Erste Bank a. d. Novi Sad. Pri tome će i kartica i PIN kod ostati nepromenjeni.
Sertifikovanje kartice sprovodi se u dva koraka.

Prvo, neophodno je da uradite Izvoz sertifikata. Rezultat Izvoza biće dve datoteke. Tekstualnu (txt) datoteku treba da odštampate u dva primerka i odnesete u prodajni punkt Erste Bank a.  d. Novi Sad u kojem ste otvorili račun. Sertifikat (crt) treba da pošaljete putem elektronske pošte na ebank.pristupnice@erstebank.rs.

Drugo, neophodno je da popunite obrasce (Izjava o ovlašćenju i Ugovor o korišćenju elektronske banke) i zajedno sa tekstualnim sertifikatom predate na prodajnom punktu Erste Bank a.  d. Novi Sad na kojem ste otvorili račun.
Potom će sa vama u najskorijem roku kontaktirati stručnjak iz Odeljenja elektronskog bankarstva radi uključivanja u elektronsku banku Erste Bank a.  d. Novi Sad.

Za sve dodatne informacije o sertifikaciji pametne (smart) kartice obratite se Odeljenju elektronskog bankarstva Erste Bank a.  d. Novi Sad na telefon 021/423-364 ili nam pošaljite el. poštu