Novoklik

NovoKlik je servis elektronskog bankarstva namenjen preduzećima i drugim pravnim licima. Baziran je na Halcom Personal E-bank programu.

NovoKlik ima sve što Vam je potrebno za upravljanje novcem preduzeća. Nudi uvid u stanje i promet po svim računima firme (dinarskim i deviznim, onim koji se otvoreni u Erste banci ili drugim bankama koje podržavaju Halcom) i dinarska i devizna plaćanja. Osim toga, tu su još brojne mogućnosti programa koji će vaše poslovanje učiniti efikasnijim i bržim: upotreba platnog naloga koji ste već poslali radi lakšeg kreiranja novog, štampanje izvoda, dodeljivanje različitih ovlašćenja zaposlenima, predavanje naloga valutiranih unapred, paketno slanje naloga, levi i desni potpisnik, udaljeno potpisivanje...

NovoKlik je jednostavan, brzo se uči rad u, inače, vrlo intuitivnom okruženju, a tu je i opsežno uputstvo. Servis je bezbedan jer ste zaštićeni PIN kodom i pametnom (smart) karticom. NovoKlik štedi vaše vreme i novac. Provizija na platne naloge poslate preko ovog sistema za 20 odsto je niža od provizije na platne naloge predate u prodajnom punktu banke. Pored verzije programa na srpskom nudimo i verziju na engleskom jeziku.

Za korišćenje servisa NovoKlik neophodno je da posedujete računar sa mogućnošću uspostavljanja veze prema Internetu. Sve ostalo može Vam isporučiti Erste Bank a. d. Novi Sad.

Za sve dodatne informacije o servisu NovoKlik obratite se Odeljenju elektronskog bankarstva Erste Bank a. d. Novi Sad na telefon 021/423-364 ili nam pošaljite el. poštu.