Naš identitet

Mi se zaista razlikujemo od drugih banaka.

Naša banka je osnovana 1819 i još od tada je zadržala svoju jedinstvenost

Erste Grupa ima jak, jedinstven identitet. i zasniva se na jednostavnom konceptu:

Kod nas se ne bavite samo bankarskim poslom. Vi pomažete drugim ljudima da bolje vode svoje finansije.

To je bila misija naših osnivača kada su osnivali Banku sa ciljem da se izbore  protiv siromaštva pre 200 godina. To je i danas misija naše bankarske grupe.

Mi smo takođe bili prvi koji su sledili ovu misiju u srednjoj i istočnoj Evropi, pomažući običnim ljudima u regionu da korak po korak dostignu bolji prosperitet i finansijsku nezavisnost.

Stvaranje i deljenje vrednosti/bogatstva su koncepti koje smo prvobitno stvorlili. Mii ih se još uvek pridržavamo, što govori i sam naziv banke: Erste što znači “prvi”.

Šta je to što Erste Grupu čini sjajnom?

Erste je otvorila svoja vrata pre 200 godina i od tada ih nije zatvarala. Držeći se svojih korena postali smo vodeća finansijska korporacija u srednjoj i istočnoj Evropi, uslužujući 17 miliona klijenata.

 

Prepoznali smo četiri principa kojima se rukovodimo u obavljanju poslovanja.

Pristupačnost

Pružanje finansijskih usluga bez diskriminacije predstavlja naše nasleđe još od našeg osnivanja 1819. godine.

Cilj Erste Grupe je da svima onima koji traže bude dostupan savet kako da donesu bolje odluke u vezi sa upravljanjem svojim finansijama.

Jednostavnost

Mi prodajemo samo one proizvode koje razumemo. Mi prodajemo samo one proizvode koje naši klijenti razumeju.

To ne znači da su naši proizvodi ili usluge obični. To znači da mi tačno razumemo potrebe i probleme koje naši klijenti imaju. Razumevanje potrebe za jednostavnošću vode ka celini: mi nastupamo u interesu naših klijenata. 

Samostalnost

Stvaranje bogatstva jeste svrha bankarskog posla.  Pojedinci treba da imaju šansu da mogu da stanu ponovo na svoje noge. Treba da imaju prilike da donose slobodne i samostalne odluke.

Imamo dva veka dugu tradiciju nezavisnosti. Mi želimo da to tako i ostane.

Dodatno ćemo poboljšati samostalnost naših klijenata tako što ćemo podsticati finansijsku pismenost.

Napredak

Napredak ostaje princip našeg modela za stvaranje bogatstva – naročito u današnje vreme.

Postoje granice u napretku. Ali izvan svake granice postoje nove prilike.

Resursi su ograničeni, ali nije ljudska kreativnost. Ideje nemaju granice i kombinacije ideja su neograničene. Napredak ne mora da znači “više”. Napredak može takođe da znači “bolje”.